Kontakt

sklep@ilazienki24.pl
512 832 488
Infolinia czynna:
pon-pt: 8:00 - 17:00
sobota: 8:00 - 13:00
Formularz kontaktowy 24h

Produktów w Koszyku: 0
Razem: 0.00 zł
7360 zaufanych opinii
Szybka dostawa
Skuteczno¶ć zamówień

Reklamacje


Reklamacje
1.Przy odbiorze towaru klient ma obowiazek sprawdzenia stanu przesylki oraz jej zgodnosc z dokumentami przewozowymi lub innymi zał±czonymi dokumentami.
2.Wszelkie zastrzeżenia odnosnie stanu badz± zawartosci przesylki zaleca się aby zostały opisane w protokole lub na liscie przewozowym w obecnosci kuriera i przez niego podpisane.
3.Przy odbiorze zaleca się sprawdzic czy paleta nie posiada zewnetrznych sladow uszkodzen widocznych golym okiem tj.zerwanej folii,nie jest przechylona itp
4.Jesli stan wizualny palety/przesylki nie budzi zastrzezen to klient powinien umieszczenia na liscie przewozowym adnotacji"Towar przyjeto warunkowo bez sprawdzenia,nie stwierdzono zewnetrznych uszkodzen"
5.Jeśli stan przesyłki budzi zastrzeżenia Kupuj±cy powinien powiadomić Sprzedawcę niezwłocznie, w jak najkrótszym terminie. Może przy tym skorzystać z poniższego formularza reklamacyjnego.
6.Sprzedawca w celu rzetelnego rozpatrzenia reklamacji może wnioskować do kupuj±cego o zdjęcia uszkodzonego towaru, kopii listu przewozowego oraz innych danych pozwalaj±cych rozpatrzyć reklamację.
7.Wady jawne, typu kalibracja czy odcień, należy zgłaszać przed ułożeniem, zabudowaniem, zamontowaniem w terminie 7 dni od dostawy
8.Prosimy pamiętać iż zdjęcia mog± być wyświetlane w innej kolorystyce, odcieniu oraz nasyceniu barwami w zależności od używanego typu monitora. Nasze zdjęcia produktowe zostały wykonane w określonych,
specjalistycznych warunkach oświetleniowych, które w normalnych warunkach użytkowania mog± być niemożliwe do odtworzenia, co może determinować różnice pomiędzy wygl±dem realnym produktów a prezentowanymi zdjęciami w naszym serwisie.
9.Proszę pamiętać, że ze wzgledu na specyfikację produkcji płytek ceramicznych nie przyjmujemy zwrotów nadwyżek płytek. Każda partia płytek ma inny odcień (może być delikatniej jaśniejsza b±dź ciemniejsza) ze względu na te różnice
i dbałość o przyszłych Klientów, nie możemy przyjmować zwrotów nadwyżek.
>> Formularz odst±pienia od umowy – (do pobrania)




FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACJI
I. Dane Reklamuj±cego
Imię i nazwisko / Firma:
Adres:
Tel 1.:
Tel 2.:
e-mail:
II. Dane zakupionego towaru
Data zakupu towaru: np.01.01.2010
Data odbioru towaru:
Numer F-Vat lub zamówienia:
III. Dane dotycz±ce zgłoszonej wady
Data wykrycia wady:
Data zgłoszenia wady:
IV. Opis wady:

Infolinia

sklep@ilazienki24.pl
512 832 488
Infolinia czynna:
pon-pt: 8:00 - 17:00
sobota: 8:00 - 13:00

Oferta specjalna